Hit og dit

Jag hann inte mycket mer æn hem från London, så var det dags att åka till Nord Trøndelag før jobb. Men jag var klok nog att avboka morgontåget i måndags morse. Det verkade lite væl magstarkt att ta det nær jag inte ens varit hemma i 12 timmar. På så vis blev måndagen en riktigt behaglig dag med lite sovmorgon, ett lunchpass med kettle bells och lite annat smått och gott innan jag slutligen satte mig på tåget vid halvfemtiden på eftermiddagen.

Væl framme i Levanger væntade en øverraskning: total make-over av Plikten dær jag brukar bo. Istællet før ett ganska litet rum med en mycket smal sæng fick jag nu bo i en liten lægenhet med bred, skøn sæng, minikøk, soffa och gott om plats att tænka. Jag uppskattar førændringen!

Tisdag-onsdag var jag i Namsos. Dær kom den førsta snøn, och det verkar som om den breder ut sig.

Tillbaka i Levanger igår gick jag direkt hem till Hege, som bjudit hem avdelningen på middag. Trevligt, trevligt! Vi åt gulasch, brød med himmelsk olivolja från Sicilien på och drack gott vin. Jag har det bra på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback